باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه چگونه ممکن است؟

مسئله گرفتگی لوله فاضلاب در اکثر منازل و در زندگی روزمره همه مردم دردسرهایی به همراه دارد و به یک معضل همیشگی تبدیل شده است و گاهی افراد برای باز کردن و رفع مشکل از انواع و اقسام روشها استفاده می‌ کنند. یکی از این روش ها باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه است یا باز کردن لوله با استفاده از تلمبه دستی و سایر روش های لوله بازکنی که در منزل استفاده می شود تا هر چه زودتر از شر این مشکل خلاص شویم.

گرفتگی لوله فاضلاب با بوی بسیار بدی همراه بوده و کثیف کاری های زیادی رو به دنبال دارد و هر فردی با توجه به روشی که می شناسد سعی در برطرف کردن آن دارد.

راهکار های خانگی برای بازکردن لوله فاضلاب

در میان مردم افرادی هستند که می‌خواهند خودشان لوله بازکن منزل خود شوند همانطور که در ابتدا اشاره کردیم این افراد باید وقت کافی داشته یا با مهارت‌های فنی آشنایی لازم را داشته باشند تا بتوانند در جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب خود در منزل به تنهایی اقدام کنند. علاوه بر رفع گرفتگی لوله فاضلاب با نوشابه  در اینجا چند نمونه از راهکارهای خانگی دیگر که در باز کردن انواع لوله ها از آنها استفاده می شود را نام خواهیم برد.

بعضی از افراد چون با کارهای فنی آشنایی ندارند و می خواهند به ساده ترین و بهترین شکل ممکن آن را برطرف کنند در صورتی که تمایل به رفع گرفتگی لوله با استفاده از روش های خانگی ندارند و یا اینکه نمی خواهند این کار توسط خودشان صورت پذیرد می توانند به سایت لوله بازکنی برچسب که با کیفیت صد درصد تضمینی و قیمت مناسب خدمات شبانه روزی به مشتریان خود ارائه می کند هماهنگ نمایند در اولین فرصت مشکل خود را رفع کنند.
برای استفاده از خدمات لوله بازکن سعادت آباد از طریق همین صفحه و با کلیک بر روی لینک مورد نظر و نیز شماره گیری تکنسین مجرب و حرفه ای در سایت برچسب می توانید مشکل خود را در کمتر از ۳۰ دقیقه برطرف نمایید.
راهکارهای خانگی و کاربردی در بازکردن لوله فاضلاب عبارتند از:

  • استفاده از تلمبه دستی برای لوله بازکنی
  • استفاده از سرکه و جوش شیرین برای لوله بازکنی
  • استفاده از فنر زنی برای لوله بازکنی
  • باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه

باید به این نکته توجه کنید که همه این موارد هنگامی به کار می‌رود که گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما خیلی سخت نباشد و شما می توانید خودتان در منزل اقدام به رفع و برطرف کردن گرفتگی نمایید در غیر این صورت حتماً و فوراً به سایت برچسب مراجعه کنید تا به خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی آن دسترسی داشته باشید و در هر منطقه از تهران که زندگی می کنید کافیست با یک تماس فقط از بهترین و نزدیکترین لوله بازکن های ماهر در محل زندگی خود مثل خدمات لوله بازکن در ستارخان بهره مند شوید.

آیا باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه روشی کارساز است؟

از راه حل هایی که می شود برای لوله بازکنی و چاه بازکنی در منزل به عنوان روش خانگی استفاده کرد رفع گرفتگی لوله فاضلاب با نوشابه است یا همراه با جوش شیرین و سرکه که قبلاً هم به آن اشاره کرده ایم. در این روش فرد ابتدا نوشابه را داخل لوله گرفته شده انداخته و بعد از مدتی به آن سرکه و جوش شیرین اضافه می کند که با اندکی صبر متوجه رفع گرفتگی لوله با استفاده از نوشابه می گردد.

در اینجا می خواهیم به این مسئله بپردازیم که آیا واقعاً باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه موثر است یا خیر؟ همیشه یادتان باشد زمانی که اسید لوله باز کنی یا ترکیب جوش شیرین و سرکه را داخل لوله های فاضلاب و سینک آشپزخانه میندازید به هیچ وجه از تلمبه دستی استفاده نکنید چون ممکن است منجر به سوراخ شدن لوله و نشت آب از آن گردد.

همیشه در سایت‌های اینترنتی و آموزشی نوشابه یکی از راه حل های باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب بوده و به افراد معرفی و توصیه می شده اما در واقعیت این روش اصلاً اصولی نیست دلیل منطقی نبودن این روش این است که اولاً نوشابه به صورت تنها نمی تواند گرفتگی ها را در لوله باز کند؛ زیرا خاصیت اسیدی آن ترکیب آن چنان قوی به شمار نمی آید که بتواند انواع گرفتگی ها و جرم های لوله را به تنهایی باز کند.

ثانیاً در این ماده شکر وجود دارد که در زمان رفع گرفتگی لوله فاضلاب با نوشابه اگر داخل لوله بماند بیشتر لوله را دچار گرفتگی می کند تا اینکه باز نماید.

البته افرادی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب با نوشابه مقداری جوش شیرین و سرکه به آن اضافه می‌کنند و گاها گرفتگی لوله را برطرف می نماید اما باید جنبه های منفی را هم در این روش در نظر گرفت.

تمام سعی وتلاش ما در سایت برچسب این است که مطالب درست و دقیق را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بدون آسیب رساندن به خودتان یا زیر ساختهای منزلتان بتوانید گرفتگی های لوله فاضلاب را برطرف کنید. لذا همیشه سعی داشته باشید از روشهای غیر اصولی استفاده نکنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>